Kina

Kinaturen e over og det e 14 daga igjen av skolen, alle de goe menneskan som e samla på den her skolen vil fære hjem til kvær sitt og du sitt igjen med bare masse goe minna.. men eg vill ikke ta sorgen på forskudd så dermed skal eg bare nyte de siste 2 uken mine igjen her oppe og det trur eg flere vill..så eg tenkte eg skulle skrive litt om Kina turen vi var på og vil bare si det med engang... DET VAR VERDT OG REISE DIT! :D

Krstina skriv ett litt mere detalijert om Kinaturen på bloggen så stikk innom der og se: krki.blogg.no..

eg legg ut noen bilder så skriv eg unde de :)

OL stadion

vi kom ut av flyet i 07 tiden men siden vi kunne sjekke inn på hotelle enda fikk vi hilse på guiden våres, Ping og vi for vidre til OL stadion vi var i to stykker.. en springe arena og en svømme arena.
i 11 eller 12 tiden for da og spiste lunsj på kina resturant . resten hadde vi da fri til klokka var seks for da var dagens siste måltid.

Forbudte by

dag nr 2 var i i den forbudteby fikk sett og hørt masse om det temaet! der brukte vi vell mere eller mindre en hel dag.

Noen sir att det bringer lykke og ta på disse og dermed tok jeg på alle de der gull klompene !
noen dører var det også plast forran disse gullklumpene slik att man ikke fikk røre dem men koffer det veit eg ikke helt sikkert.

noen fine byggninger i den vakre Kina ..

kongfu skolen

ja vi var på kunfuskole og så på de elevene deres der og det var noe helt vanvittig og se på
de e så myke og sterke helt utrolig!

disse ungene har kansje vært på denne skolen siden de var tre år, de bor på internat og spiser på skolen så det e nok veldig tøft for de ungene ...

nei det er ikke store unger der nei !!

Kinesiske Mur

vi kjørte i 2-3 timer unna beijing og mot chngdh eller nokka sånt der skulle vi gå på den kinesiske muren.. eg og Thomas tok kabelen oppover fordi eg hadde lyst og få ett viss overblikk på muren og omgivelsene

snart på toppen.... nesten ihvertfall !! xD

trur vi begynner og komme ett lite stykke på dette bilde :)

fine muren min,, hihi nei det e nokk ikke min mur men fin det e r den då absolutt :)

og noen fant seg hest der så var jo en god blanding

Museum

en minityr av byen beijing med lys og greier.. var knall stort :)

og minityr av bare forbudteby  ..

mere kommer vell etter hvert ;)